- تاریخ ثبتنام
- 8/9/24
- نوشتهها
- 1,722
- موضوع نویسنده
- #1

به گزارش "ورزش سه"، جوایز فردی در دنیای فوتبال شاید با روح بازی همخوانی نداشته باشند، اما واقعیت این است که همه به دنبال آنها هستند و آرزوی کسب آنها را دارند. نمونه بارز آن، اتفاقات پس از کسب توپ طلای رودری و واکنشها پس از دریافت جایزه دِبست فیفا توسط وینیسیوس در دوحه است. کسب این جوایز نه تنها انگیزه اقتصادی برای بازیکنان ایجاد میکند، بلکه با حمایتهای مالی قابل توجهی نیز همراه است. در این مورد، بازیکن برزیلی و تیم کاری او به خوبی در این زمینه کار کردهاند.

با دریافت جایزه دِبست، وینیسیوس جونیور به "پسر محبوب" برندها تبدیل شده و به سطحی بینظیر از حمایتهای مالی در سراسر جهان، به ویژه در برزیل، دست یافته است. پس از امضای قرارداد با شرکت "کلیر"، او اکنون با یازده شرکت قرارداد دارد. وینیسیوس جونیور میتواند به عنوان چهره تبلیغاتی اول برزیل در حال حاضر، هم در داخل و هم خارج از زمین فوتبال، شناخته شود.